2011. november 30., szerda

Esküvői kiegészítők - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Eladók a következő esküvői kiegészítők, csak én használtam.
- a fehér kis virágból 6 db van, nekem tiara helyett volt a hajamban, de kontyba is tökéletesen megfelel
- a piros kis csitt-csatt-os rózsákból 9 db van, az egyik picit más színű, de hajban nem látszik
- a fehér gyöngyházfényű gyöngyökből 14 db van, a behúzója sajnos elveszett, ezeket kétszer használtam, egyszer koszorúslányként is rózsaszín ruhához, a 3kis virág is ehhez volt, ezek rózsaszínűek
A combdísz világoskék, csak nem sikerült túl jól a fénykép. Valamint 1 db menyasszonyi szütyő. A feltöltött képeken remélem jól látszik, hogyan voltak viselve. A szütyő 2000 Ft volt a gyöngyöknek 100 Ft darabja, a piros csitt-csatt rózsáké szintén 100 Ft, a többire már nem emlékszem mennyibe került. Szóval szerintem ennyiért nagyon is megéri!



Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2011-11-28 21:45
. Esküvői kiegészítők - Jelenlegi ára: 2 800 Ft